tisdag 27 december 2011

God fortsättning

Hoppas ni alla haft en riktigt bra julhelg!?
Det har jag haft och jag fick några så underbara julklappar att jag bara måste visa upp dem för er :-)
Jag blev sååå glad för dem alla!

Tack mamma för den underbara teasken.



Tack systern min för de härligt fina tumtorgvantarna från Irland.


Tack J för den jättefina hjärtformen som det ska bakas äppelkaka i så småningom :-)


Tack L för den fina ljusstaken som berörde mig så med sina ord.

Såklart ett tack även till er andra för era julklappar!
Någon vit jul blev det inte i år men det blev ju jul även utan vita flingor.
Solen sken från en blå himmel på julafton och frost blev det på kvällen så det var en fin dag.

Nu är det sådär +8 grader om dagarna... otroligt.
Jag har en påse tulpanlök som jag inte fick i jorden i höstas, funderar faktiskt på att sätta dem nu!
Inte vet jag om de hinner blomma till våren men det borde de väl göra...
... vad tror ni?

Ha det gott. Snart är det år 2012!!!


6 kommentarer:

Inger sa...

Fina julklappar du fått... tulpanlökarna går säkert bra att plantera nu:)
God fortsättning!

Anns Gröna sa...

God fortsättning till dig också!
Tack, snälla du, för din rara hälsning till mig! Har känt mig helt utan dragning åt blogg-hållet under en längre tid, så blir det ju ibland. Nu har jag lite längre ledig tid så då kan det bli tid att sitta lite mer vid datorn.
Fina klappar du fick - gillar den fina telådan. Riktigt vacker!
Tror inte det är några problem med tulpanlökarna. Du kan absolut sätta dem nu, men får kanske vänta några veckor längre på blomningen till våren. Men det kan det ju vara värt, eller hur?!?
Ha det gott!
Kram
Ann

Unknown sa...

Fina presenter du fått. Ja nu är det inte många dagar kvar av gamla året. Härligt ett nytt år//Britt

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka underbart vackra presenter du fått, färgskalan är så läcker.
Gott Nytt År
Agneta kram

STENLYCKA sa...

Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg under året och alla rara hälsningar.
Önskar dig all lycka under 2012!
Raina

Gardenhouse sa...

Vilka fina klappar du fått av nära och kära.
Jag vill önska dig ett riktigt gott nytt år!
Kramar Sussi