tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

Så här på fettisdagen tänkte jag bjuda er på en hembakad semla.


Jag åkte ut till havet för några dagar sedan, tänkte fota lite så systemkameran fick följa med (vilket inte är så ofta nu för tiden).
Efter att ha trippat/glidit mig fram över snö- och istäckt mark fram till vattnet så plockades kameran fram, motivet bestämdes, click, foto togs... inte...
Tro det eller ej men batteriet var urladdat. Arrgghhhh! Varför kollade jag inte innan jag åkte???
Jaja, det var inte första gången det hände och lär inte vara sista gången heller...

Det blev mobilkameran som fick tjänstgöra istället.

Tur man har den!


Kungsbackafjorden.


Ha det gott och njut av en god semla idag!


5 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Tack för semlan! Det blir nog den enda idag. Väljer istället morotskakan till syjuntakaffet ikväll! Fina bilder med mobilen!

Kram Eva-Mari

Annika Christensen sa...

Typiskt jag har ätit semlor nästan varje dag utom just idag.
Fina vinterbilder du bjuder på.
Ha det gott
annika

Högagärde sa...

Det blev ju snyggt även om inte rätt kamera fungerade.

Gardenhouse sa...

Vad gott och vackert man bjuds hos dig!
Tack.
Kram Sussi

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken underbar bild på fjorden! Och jag åt en semla igår, lite för sent, men.....Agneta kram