lördag 6 april 2013

och vinnarna är...

Så var det då avgjort...
... vilka som vann biljetter till Nordiska Trädgårdar.
Det var jätteroligt att läsa alla tävlingsdeltagares tankar och drömmar om trädgård, tack för att ni delade mer er!
 
Foto från Trädgårdsföreningen i Göteborg 2012
 
Trumvirvel.....
 
De lyckliga (tror i alla fall att ni blir lyckliga hihi) vinnarna är:
 
Pilgrim - med bloggen "Bland rosor och bladlöss"
och
Carina  - som nog inte har någon blogg
 
Ni som inte vann, fortsätt läsa för jag har en liten överraskning!
 
 
 
När jag fick brevet med de två biljetterna jag skulle lotta ut fick jag en liten överraskning.
Där fanns nämligen en extra biljett, till mig själv!
Först blev jag jätteglad MEN vad ska jag göra med den???
Hade jag bott nära Stockholm hade jag med glädje nyttjat den och gått på mässan...
... men om man som jag bor i Halland och inte har planerat in en Stockholmstripp så kan det vara svårt att planera in en resa med så kort tid på sig.
Synd synd synd att man inte fick lotta ut biljetter tidigare och då också fått veta att man själv skulle få en entrébiljett!!!
Så trots att det grämer mig något oerhört så har jag ingen nytta av biljetten!!! Snyft...
 
Vad göra med den???
Jo, jag bestämde mig för att ge bort även den biljetten till någon som deltagit i min utlottning.
 
 
Valet vem som ska få den var faktiskt en självklarhet för mig.
Av er som deltagit i utlottningen är det bara en som regelbundet läser och kommenterar på min blogg och det måste ju så klart premieras :-)
 
Så,
 Britt (med bloggen Britts trädgårdsblogg),
 tack för att du kikar in på min blogg då och då och skriver en uppskattad kommentar!!!
Som ett tack får du min entrébiljett.
 
Hoppas ni alla tre får en härlig upplevelse på mässan med massor av inspiration!
Själv hoppas jag få se foton därifrån på era bloggar så att jag också får se lite av allt som bjöds där fast jag tyvärr själv inte kunde besöka mässan.
 
Meddela mig era adresser så snart som möjligt via mail så skickar jag biljetten till er!
 
Ha det gott!
 
 

1 kommentar:

Sofia sa...

Grattis till vinnarna! Titta gärna in på min blogg efter mässan jag lovar att detkommer att bli bilder det brukar det bli!