tisdag 20 januari 2009

Kommentarer i bloggen och äldre inlägg

Jag tänkte ge en kort (förhoppningsvis) förklaring till mina vänner om hur ni skriver kommentarer i min blogg. Tror det finns många nybörjare, precis som jag själv. :-)

Efter varje inlägg jag gör står det "0 kommentarer" eller någon annan siffra om någon redan skrivit en kommentar.
Vill du själv lämna en liten kommentar (vilket jag blir jätteglad om du gör) så klickar du på "o kommentarer".
Där står det sedan "Kommentera som:" och "Välj profil". Klicka på den lilla svarta pilen sidan om "Välj profil" och i listan som kommer upp väljer du "Namn/webbadress".
Det räcker att du skriver ditt namn, adressen kan du strunta i.
Klicka sedan på "Fortsätt" och därefter "Skicka kommentar".

Det var det hela, hoppas jag gjorde det förståeligt! Ser fram emot kommentarer från er :-))


Efterhand som jag lägger in nya inlägg "försvinner" de första jag gjorde. Om detta är första gången du är inne på min blogg så kan du i högerspalten hitta alla inlägg som är gjorda. Det är bara att klicka på det ni vill titta på.

Inga kommentarer: