söndag 17 oktober 2010

Utlottning


Nu är det dags för den utlovade utlottningen!

Vinsten är en jättesöt ask.



Lottar även ut två fina etiketter av papp,
som ett litet "tröstpris" :-)



För en lott skriver ni en kommentar i detta inlägg.

För två lotter länkar ni till min blogg och utlottningen från er egen blogg.

Den 31 oktober dras vinnarna.

Lycka till!


Solen skiner från en blå himmel idag - underbart.
Vi tänkte passa på att pyssla i trädgården. Sätta in de sista trädgårdsmöblerna, täcka över grillen, plantera de sista lökarna mm.
Fast en stol får stanna ute, jag vill fortfarande kunna sitta en stund på altanen under en värmande filt och njuta av solens strålar!

Önskar er alla en skön söndag.


31 kommentarer:

Christina sa...

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen av de söta sakerna! Jag har länkat från min blogg, så det blir väl två lotter då.
Ha det riktigt gott!
Christina

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Utlottningar är alltid kul.
Även här har trädgårdsmöblerna åkt in under tak den här helgen, i alla fall här hemma.
Det lär dröja ytterligare ett par veckor innan stolarna på landet hamnar i vinterförvaringen.
Fortsatt trevlig söndag
Birgitta

Skaparglädje sa...

Jag vill vara med i din utlottning. Jag länkar på min blogg också.
Kram Anne-Lie

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina saker. Jag är gärna med och länkar hos mig.
Kramis Agneta

ANNIKA sa...

Så fint!
Jag vill vara med och håller tummarna att just jag vinner...
gustafsson.57@hotmail.com

Susie på Stjärnarve... sa...

...att dt är klart man vill vara med på utlottningen av den fina asken!
Har lagt in en länk hit, så då blir det två lotter - trevligt!!

Snäckskalsdalen. sa...

Hej! Trevligt att du kommenterade på min blogg för då hittade jag till din och det var verkligen trevligt. jag kommer tillbaka!
Kram Agneta

Fröken Tindra sa...

Mysig blogg har du och fina saker gör du! Tack för hälsningen! =0) Skall som sagt bli skönt att resa. Men det är lugnt, jag är hemma till jul igen och firar på hemmaplan. Utvilad, brun och fräsch. Ta i trä... Skall inte jobba FÖR mycket, jag lovar. Tack för omtanken!!
Oops, höll ju på att glömma! Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg.
Kramisar!

Sari sa...

Hejsan!
Vad kul att du kikat in hos mig!
Vad mycket fint du visar här på din blogg! Fint med rosen som fortfarande blommar. Ja, det är ju otroligt egentligen att det blommar i oktober!
Vilka fina priser du lottar ut! Jag är gärna med. Länkar från min blogg.
Ha det så bra!
/Sari

STENLYCKA sa...

Tack snälla för din rara hälsning om min resa.
Vad ser jag har du en så fin utlottning, det är klart att jag vill vara med. Jag gör en länk.
Kram på dig och ha det så gott, vi hörs igen när jag kommer hem!
Raina

Anonym sa...

Vad roligt det hade varit och vinna den JÄTTE söta asken. Är gärna med på dragningen=)
Ha en skön helg
Kram

Gardenhouse sa...

Klart jag vill vara med och tävla i utlottningen! Så fina vinster.
Jag ska länka med utlottningen osv i helgens inlägg!
Önskar en toppen helg!
Kram Sussi

Hem ljuva hem sa...

Jag vill gärna vara med och pröva lyckan med din fina utlottning. Vilken underbar ask, så vacker. Jag länkar från min blogg och hoppas på tur.
Kram Anneli

Agneta sa...

Roligt att hitta en ny fin blogg att läsa! Jag är med i utlottningen med två lotter. Titta gärna in i min blogg där jag också har en utlottning nu.

Merja sa...

Första snön har kommit och försvunnit...börjar bli dags att ta in våra möbler också. Får bli idag.
Fin utlottning på din sida. Är gärna med och har länkat. Håller tummarna:)

Therese sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning! Har länkat på min blogg så jag kniper två lotter! :)

/Therese

Lykkeliten sa...

Jeg vil gjerne være med i din trekning.
Linker til din blogg inne hos meg.

Stor klem fra Lykkeliten i Norge

Anonym sa...

Vilken härlig blogg!
Gillar alla nostalgiska ljuvligheter och hoppas på lite tur.

Hälsningar Rose-Marie!

rosaed@telia.com

Lillemor sa...

Ja det är klart att jag tävlar jag hade ju tur förra gången. Jag länkar så det blir två lotter och håller tummarna.
Kram Lillemor

Sirpa sa...

Hej!
Vilken fin vinst!
Jag vill gärna vara med, länkar, 2 lotter!
Har en trevlig tisdag!
Kram Sirpa

Stina sa...

Hej!

Vill gärna vinna den söta asken! Länkar förstås!

Kram,
Stina

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd! Så vakre gaver. Høsthilsen fra Norge.

Gardenhouse sa...

Länkat och klart i tävlingen, håller nu tummarna ;)
Sussi

Britt sa...

Får nöja mig med en lott jag vet inte hur jag gör när jag länkar//Britt

Sandra sa...

Hej! hittade just till din underbara blog! här kikar jag gärna in fler gånger!

Vill också gärna varaa med i utlottningen, länkar på min blog också!

Ha en bra kväll!
sandra

Växthusmadam sa...

Små fina askar kan man aldrig få för många av! Jag prövar lyckan och länkar hos mig för extra chans!
Ha det så mysigt i höstmörkret önskar Växthusmadam

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Så fint med alla dessa små söta askar. Jag länkar på min blogg!
Ha en skön helg o så hoppas jag på tur!
Märta

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft det bra!
Önskar dig en fin söndag!
Kram Sirpa

Sofie sa...

Vilken underbar liten ask!! Jag deltar gärna, och länkar självklart!
Ha en fin vecka!

Så Vitt Jag Vet sa...

Fina vinster. Jag deltar gärna i sista minuten.
Kram
Sanne

Katarina L sa...

Vilken fin ask, en sådan skulle jag vilja ha :)