torsdag 15 december 2011

Julmarknad på Liseberg

Oj oj oj, nu var det längesedan det blev ett inlägg på denna blogg!!!

Jag deltog på en julmarknad förra helgen och veckan innan dess var det bara förberedelser inför det som gällde...
... men nu är det väl dags för åtminstone ett litet inlägg.

Tänkte visa lite foton från julmarknaden på Liseberg som vi var på för några veckor sedan.


Egentligen var vi och såg "Pang på pensionatet" på Lisebergsteatern men passade såklart på att även gå en sväng på julmarknaden.


Det är sååå mysigt!!!


Tyvärr regnade det konstant och när man blir blöt och kall njuter man inte lika mycket som när man är torr och varm.


Jag brukar alltid köpa mig en kopp varm Valrhonachoklad (mums) men hittade inte deras stånd i år. Berodde väl på allt regn som envisades med att trilla ner från himlen...
Mumsade på lite varma rostade mandlar istället :-)


Spelade något lite på några chokladhjul och hade turen att vinna en ask Aladdin.
Wow, inte ofta det händer :-)


Önskar er alla en fortsatt bra vecka och hoppas att ni har lyckats hitta mer julstämning än vad jag har gjort!


5 kommentarer:

Unknown sa...

låter som om det skulle ha varit en super helg! trots regn, kyla och ingen vahlrona!!
trevlig helg önskar jag dig!
susanne

Annika Christensen sa...

Det hade varit kul att se i verkligheten.
Kanske nästa år.
Ha en skön helg
Annika

Snäckskalsdalen. sa...

Liseberg har ju så klart en speciellt plats i mitt hjärta eftersom jag passerat förbi där minst ett par gånger varje dag i nästan hela mitt liv. När dom började med jul Liseberg blev det ännu finare! Underbara bilder!
Agneta kram

Merja sa...

Så många ljus. Fint! Har inte tagit mig dit än och inte blir det nån tur i år heller.
Trevlig advent!

Helena sa...

Verkar var en mysig julmarknad det där!
Har sett att det går bussresor dit men jag tycker det är för långt med tanke på att vädret kan variera så mycke.
Ang.lummel så får man ta för husbehov bara så lite är OK!
KRAM från mig!