måndag 24 oktober 2011

Lottdragningen är gjord och vinnarna är...


Igår var det dags att lotta fram två vinnare av er som deltog i min utlottning av skyltar och pionvallmofrön.
Jag fixade lottnummer till alla och sen fick gubben min dra vinnarna.

Är ni nyfikna?


... Trumvirvel...

Vinnare nr 1 blev:

Livsnjutaren

Stort GRATTIS till dig!!! Du får välja vilken av de två skyltarna du vill ha.

Vinnare nr 2 blev:

Sussi
med bloggen Gardenhouse

Stort GRATTIS även till dig Sussi. Hoppas du blir nöjd med skylten som blir din :-)

Maila mig era adresser så kommer vinsterna på posten så fort som möjligt.



Tack till alla er andra som deltog i min utlottning.
Ni får njuta av denna Leonardo da Vinci-ros som jag tog in häromdagen och jag önskar er bättre lycka nästa gång!

Ha det gott.


2 kommentarer:

Britt sa...

Då får jag säga grattis till vinnarna//Britt

Gardenhouse sa...

Tack så jätte mycket vad roligt att jag vann!!!
Vallmofröna när sätts dom lämpligast?
Skyltarna är lika fin så det spelar ingen roll vilken det blir, bara spännande;)
Kram Sussi