tisdag 18 november 2014

Näckrosor och en undran om Blogger...

Visar idag några foton tagna i somras på näckrosor i "vår" sjö.


Jag har en del problem med bloggen nu för tiden...
Sedan flera månader har gadgeten "mina följare" försvunnit för mig och i och med det så kan tyvärr inga nya besökare på bloggen bli följare av mig vilket är jättetrist.
Det jag också undrar är om alla ni som följde mig tidigare har "förlorat" mig eller får ni fortfarande upp mig bland de bloggar ni följer???
Hade varit intressant att veta så jag vore väldigt tacksam för kommentarer! 


När jag loggat in på min blogg senaste tiden har det dessutom kommit upp ett meddelande om att det inte fungerar optimalt med min webbläsare.
Därför laddade jag ner Google Chrome som var en av de webbläsare som rekommenderades.
Tänkte att nu kanske "mina följare" fungerar igen men icke...
...dessutom fick jag när jag loggade in idag besked om att jag inte följer några bloggar!!!
Men jag följer ju många bloggar!!!


Är det någon av er som har/har haft samma problem?
I så fall, har ni hittat någon lösning på dessa problem???
Vore jättetacksam för tankar och idéer!

Ha det gott!

3 kommentarer:

Merja sa...

Har hänt mig också från och till. Gjorde som du och ändrade nyss till chrome. Hoppas att det ska fungerar bättre. Du finns kvar i min lista.
Hoppas det ordnar till sig för dig.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Du finns kvar i min lista oxå.
Använder Chrome och tycker att det fungerar bra.
Ha det gott.

Bea sa...

Trist när inte tekniken fungerar, men någon hjälp kan jag inte ge dig, hoppas det löser sig.
Skööönt med ett litet vattenblänk från sommaren :)
Ha det gott /bea