onsdag 3 november 2010

Lottningen är gjord...

... och vinnarna är:



Den söta asken vanns av

Sirpa med bloggen Änglar och Pärlor




Etiketterna vanns av

Fröken Tindra med bloggen Rosor och kaprifol


Stort grattis till er!
Hoppas ni får glädje av vinsterna.

Maila mig era adresser så skickar jag vinsterna så fort som möjligt.


Till er som inte vann denna gång kan jag tipsa om att jag kommer att ha en utlottning på min hantverksblogg någon gång under december, så kika gärna in där och gör ett nytt försök med Fru Fortuna :-)


10 kommentarer:

Stina sa...

Grattis till vinnarna!

Britt sa...

Grattis till vinnarna//Britt

STENLYCKA sa...

Tack för din fina tävling och grattis till vinnarna!
Kram Raina

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinnarna.Ha en skön dag .Kram Rita ♥

Susie på Stjärnarve... sa...

...att man får väl (läs = är tvungen :-)) gratulera vinnarna!

Nyanser av vitt sa...

Grattis till de lyckliga "turgummorna"
Tack för en fin utlottning
Kram Agneta

Sirpa sa...

Jippiii! Jag vann! TACK! Vad glad jag blir, så söt ask!
Mailar dig mina adressuppgifter!
Har en trevlig torsdag!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en skön Torsdagskväll!
Kramar från Marie!

Fröken Tindra sa...

Åh, vad roligt att jag vann de söta "tagsen"! Jättekul! Blir så himla glad. Tack, min vän!
Mailar min adress.
Ha en skön fredag och helg!
Kramisar!

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft en fin helg!
Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa