lördag 31 januari 2009

Engelskt trädgårdsprogram och lite naturfoto

Jag såg så fram emot det engelska trädgårdsprogrammet igår kväll, men hade jag kanske för höga förväntningar? Måste erkänna att jag blev lite besviken...
Det var väldigt mycket prat och inte så mycket trädgård kändes det som. Dessutom, en svensk "speakerröst" - varför det?

Behållningen var väl farbrorns trädgård med de små gulliga husen. Inte så mycket växter men underbara "minihus". Ska trots det fortsätta titta på kommande avsnitt för det var ju trots allt sevärt :-)
Vad tyckte ni?




Nedan några foton från en promenad häromdagen.













2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker som du om det engelska programmet!
Vet inte vad jag hade förväntat mig, blev så lycklig över att äntligen få se ett trädgårdsprogram.

Länninge Trädgård sa...

Jag tror att förväntningen var för stor. Tycker som du.
Varma hälsningar/Helen